Semoga Allah Beri Pahala Sedekah Pada Orang Yang Klik Iklan Dibawah, Amin..

Friday, July 1, 2011

Tomok Kawin Hari Ini 1 Julai 2011

Photobucket

Penyanyi Tomok mula mengedar kad undangan majlis pernikahan dan resepsi perkahwinannya yang bermula 1 Julai ini. Dia sendiri turun berjumpa rakan media kerana berbesar hati mengundang ke majlis-majlisnya.

Tomok, 27, akan bernikah dengan Siti Rahayu Abas, 31, pada 1 Julai ini di sebuah dewan di Keramat, Kuala Lumpur. Keesokannya majlis resepsi sebelah pengantin perempuan akan diadakan di dewan yang sama.

Majlis resepsi sebelah pengantin lelaki akan diadakan pada 6 Julai di sebuah dewan di Kuala Lumpur sebelum sekali lagi kenduri kahwin di rumah keluarga Tomok di Cheras, Kuala Lumpur pada 9 Julai.

Sampai empat majlis perkahwinan Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail. Ialah dia mahu memuaskan hati semua pihak.

Photobucket

Tomok dan bakal isteri yang bekerja sebagai peramugari ini masing-masing sibuk. Tapi ia bukan penghalang kepada mereka untuk menjalani hidup seperti pasangan suami isteri lain.

"Ia bukan penghalang... yang pentingnya kami menjalani hari-hari yang tak sibuk nanti bersama-sama. "Selama berkawan dengannya saya tak nampak kesibukan menjadi penghalang kepada hubungan kami. Bila tidak selalu berjumpa ni, boleh juga menguatkan rasa cinta kami," kata Tomok.

Tahniah dan Selamat pengantin baru...

No comments:

Post a Comment

Sahabat Iju..