Semoga Allah Beri Pahala Sedekah Pada Orang Yang Klik Iklan Dibawah, Amin..

Wednesday, July 20, 2011

Pesta Makan Anjing Di China

Makanan-makanan yang ditawarkan mungkin bukan citarasa semua orang, tetapi tidak menghalang beribu-ribu pengunjung menghadiri pesta makanan di Yulin, timur China.

Untuk bandar ini yang diiktiraf di seluruh rantau ini untuk menghasilkan beberapa daging anjing yang paling berperisa di dunia.

Lebih daripada 15,000 ekor anjing dikorbankan untuk memberi makan kepada para pencinta daging anjing pada pesta selama seminggu, yang bermula pada hujung minggu.

Penduduk tempatan iaitu Lu Hin menjelaskan, "Ia adalah sama seperti daging lain. Haiwan kecil cenderung untuk menjadi lebih halus dan manis, manakala anjing yang sangat besar mempunyai rasa yang kuat dan berotot.

Photobucket

Anjing adalah popular sebagai hidangan di China. Kami telah membuktikan bahawa apabila kami memulakan perayaan beberapa tahun yang lalu dan semua orang menerima bahawa daging terbaik hidangan anjing datang dari Yulin.

Photobucket

Daging anjing - atau 'daging wangi' seperti yang dikenali di rantau ini - telah menjadi sumber makanan popular di China selama beribu-ribu tahun dan dipercayai memberi faedah perubatan.

Walau bagaimanapun, industri ini telah dikritik beberapa tahun kebelakangan ini oleh mereka yang menganggapnya sebagai kejam. Pihak Berkuasa kini bercadang untuk menggubal undang-undang mengharamkan memakan daging anjing.

Pada Sukan Olimpik tahun 2008, daging anjing telah dikeluarkan dari menu restoran rasmi Olimpik untuk elak dari menyinggung perasaan pelawat asing.

Photobucket

Cinch Shake Mix Shaklee, Jom sihat dengan Shaklee



Ingin Mengurangkan Berat Badan ? Cinch Shake Mix Shaklee adalah jawapannya. Ianya sihat, selamat dan berkesan.

Hubungi saya perunding vitamin anda..
Iju dan Sharaz
Shaklee Independent Distributor [ ID NO : 924142]
sms/whatsapp : 018 - 2915102
FB : Ikut suke orang la..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Iju..