Semoga Allah Beri Pahala Sedekah Pada Orang Yang Klik Iklan Dibawah, Amin..

Wednesday, July 13, 2011

Tip Untuk Lelaki Berkahwin Sahaja!

Photobucket

Macam Kura - Kura

Ya Benar! Isteri mana yang tidak menyampah dan bengang, apabila suaminya yang disangka perkasa rupa-rupanya seperti kepala kura-kura. Kejap ada di luar, tiba-tiba hilang! Bahtera yang belayar disangka sampai ke destinasi rupa-rupanya karam di tengah lautan.

Situasi ini merbahaya kerana, sekiranya ia kerap berlaku, isteri anda tidak puas' dalam erti kata sebenar. Tidak mustahil sekiranya satu hari anda dapati, anda keluar pintu depan, isteri keluar pintu belakang! Isteri anda telah menduakan anda dengan bermain Kayu Tiga. Lebih malang sekiranya isteri anda menjadi liar' di tempat kerja! Lebih malang lagi sekiranya anda dapati beliau bermain Kayu Tiga dengan mamat pakistan jual karpet! Maka hati-hatilah... niat isteri anda untuk MAIN KAYU TIGA dengan jiran pasti akan berlaku. Atasi segera!

Jagalah ISTERI Anda Baik-Baik... Ada Sedikit Lagi Nasihat Untuk Anda

Anda tahu bahawa nafkah batin itu dituntut. Pernah dengar ayat ini? Datangilah isteri-isterimu seperti kamu mendatangi ladangmu! Jadi anda mestilah menjadi seorang suami yang baik, jaga ladang anda, suburkan ladang dengan baja, supaya ladang anda membuahkan hasil yang baik, berupa cahaya mata yang bakal menyambung waris keturunan anda. (Memenuhi Tuntutan Nafsu Isteri Adalah Wajib!)

Paling penting sekali, anda perlu memberi nafkah batin dengan sempurna, sehingga isteri anda merasa nikmat dan puas. Bukan setakat 5 minit sahaja. Kalau nafkah batin dilakukan kurang dari 5 minit, maka itu bukan memberi nafkah batin, tetapi itu Syok Sendiri namanya. (Puaskanlah Isteri Anda Sepenuhnya!)

Bagaimana nak jadi hebat dan tahan lama? Mungkin anda berangan-angan nak tambah bini, konon-kononnya nak BINI lebih baik dari apa yang telah anda miliki sekarang. Tahukah bahawa angan-angan anda sia-sia, anda tidak mampu memberi nafkah batin dengan baik dan sempurna, ada hati nak kahwin lain. Kalau main setakat 5 minit saja, semua bini pun akan lari! Percayalah... (Belajarlah,,, Cari Ilmu!)

Berikut Adalah Cara Menjadi Lelaki Idaman Wanita. Jadikan Ia Sebahagian Rutin Kehidupan Anda

1. Tahukah anda, wanita suka lelaki yang tahan lama di ranjang! Ini kerana wanita perlukan dayungan sekurang-kurangnya 15-20 minit sebelum mereka betul-betul klimaks. Jika anda boleh melakukan seks lebih dari 15 minit, maka anda tergolong dalam kumpulan lelaki yang digelar jantan hebat, jantan power, dan sebagainya. Sekiranya anda terpancut seawal 5 minit, maka anda pasti akan dibenci oleh semua wanita. Anda tergolong dalam kategori - Abang Pendek!

2. Anda perlu menjaga kesihatan zakar! Organ zakar amat penting, sama seperti anggota badan kita yang lain. Ini kerana penyakit lemah tenaga batin boleh menyerang sesiapa, tidak mengenal usia. Ingatlah zakar adalah organ yang boleh mengembang dan menguncup dengan cepat. Zakar juga boleh memegang darah 10 kali ganda dari saiznya yang asal. Bagi saya organ ini sama pentingnya dengan jantung anda!

3. Status janda atau duda. Pernah anda dengar artis bercerai? Kes penceraian yang semakin meningkat telah dikaji, antara punca penceraian yang berlaku, kerana (nafkah batin) dan amalan seks yang tidak sempurna. Jangan jadikan faktor seks rumahtangga sebagai kes cerai anda. Pelajarilah seni nafkah batin dengan sempurna dan elakkan penceraian dan masalah rumahtangga anda. Jangan cerai-berai sebab SEKS ok!

Photobucket

Langkah - Langkah Penjagaan

LANGKAH 1: TAHAN LAMA

Mungkin anda pernah dengar mengenai latihan kemutan' lebih dikenali dengan latihan kemutan lantai pelvis. Caranya anda perlu mengenal pasti "PC Muscle" iaitu otot yang mengawal ketegangan dan pancutan mani. Latihan kemutan ini boleh dilakukan di mana-mana saja. Baiklah mari kita cari PC Muscle, ia terletak antara lubang dubur dan kerandut telur zakar. Apabila kita menahan kencing dan kita kemut, ia berdenyut! Setelah anda tahu letaknya PC Muscle ini, bolehlah anda lakukan senaman kemutan. Lakukan senaman kemutan menggunakan teknik 3 saat. Cuba anda kemut seperti menahan kencing, kemut sekuat hati anda untuk 3 saat, kemudian lepas kemutan tadi untuk 3 saat. Ulangilah kemutan anda tadi sehingga 3 minit. Setiap hari tingkatkan dari 3 minit kepada 5 minit, seterusnya 10 minit sehinggalah 30 minit!

LANGKAH 2: MENGUATKAN ZAKAR

Mengurut menggunakan minyak, khusus untuk tenaga batin amat digalakkan. Urutan boleh dilakukan dengan teknik-teknik tertentu. Zakar yang sering diurut akan lebih segar dan lancar perjalanan urat darahnya. Nenek moyang kita, merumus minyak dari kitab Arab Tua, sebagai cara untuk menguatkan tenaga batin. Teknik urutan kebiasaannya diberikan oleh pembuat minyak. Lakukanlah urutan 2 kali sehari, iaitu pada waktu pagi dan malam. Sekiranya diamalkan maka anda akan terhindar dari terkena lemah tenaga batin. Antara minyak yang bagus adalah minyak lintah, minyak belacak, minyak dhob, minyak kambing gurun dan sebagainya.

LANGKAH 3: MEMBESARKAN

Teknik membesarkan zakar ada pelbagai. Cara membesarkan zakar juga ada banyak. Kadang-kadang cara membesarkan zakar, mencetus pelbagai kontroversi. Namun kepada anda yang ingin membesarkan zakar, gunalah cara yang berkesan dan selamat. Pembesaran zakar bukan sesuatu yang mustahil. Zakar juga seperti otot badan yang lain, ia boleh membesar dan dibesarkan.

Fikir - fikirkan dan selamat mencuba  : )


Cinch Shake Mix Shaklee, Jom sihat dengan Shaklee


Ingin Mengurangkan Berat Badan ? Cinch Shake Mix Shaklee adalah jawapannya. Ianya sihat, selamat dan berkesan.

Hubungi saya perunding vitamin anda..
Iju dan Sharaz
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 924142]
sms/whatsapp : 018 - 2915102
FB : Ikut suke orang la..


No comments:

Post a Comment

Sahabat Iju..