Semoga Allah Beri Pahala Sedekah Pada Orang Yang Klik Iklan Dibawah, Amin..

Thursday, August 4, 2011

Isteri Kapten Skuad Bola Sepak Singapura Menghina Pemain Bola Sepak Malaysia

Photobucket

Inilah wajah isteri Shahril Ishak kapten skuad bola sepak Singapura, Hidayah yang menghina Safee Sali dan Amirulhadi. Dia mengatakan kedua-dua pemain Malaysia itu seperti monyet melalui akaun Twitternya. Safee Sali meminta supaya kapten Singapura iaitu Shahril Ishak membuat permohonan maaf secara terbuka diatas keceluparan mulut isterinya yang menghina Safee Sali dan Amirulhadi sebagai ‘monyet’.

Hidayah telah menunjukkan satu sikap yang tidak profasional dengan melemparkan kata-kata begitu di Twitter dan Facebook. Biarlah hanya kelakuan suaminya yang mengangkat tangan isyarat ‘L’ kepada penyokong menjadi bualan. Tidak perlu la dia sengaja mencurah minyak ke dalam api yang sedang marak lagi.

Photobucket

Photobucket

Jika dilihat dari apa yang ditulis oleh Hidayah, dia bukan sahaja menghina Safee Sali dan Amirulhadi. Dia juga turut menghina penyokong-penyokong bola sepak Malaysia. Satu tindakan yang agak keterlaluan. Semoga hidayah mendapat hidayah dari yang Maha Kuasa supaya lebih menjaga tata tertib sebagai seorang muslim.

Iklan Set Untuk Kekuatan dan Kesuburan Kaum Lelaki



Link - Perincian Kandungan 24 Vitamin dan Mineral Dalam Meal Shake

Berminat ? Hubungi Saya :
Saya Pengedar Sah Shaklee
Wan Zulkifli bin Wan Hanapi
Shaklee Id : 924142
sms/call : 019-9427541
COD : Ipoh, Kuala Kangsar, Seri Iskandar, Batu Gajah, Gopeng, dan Sungai Siput, Perak


No comments:

Post a Comment

Sahabat Iju..