Semoga Allah Beri Pahala Sedekah Pada Orang Yang Klik Iklan Dibawah, Amin..

Wednesday, March 20, 2013

Kelebihan dan Perbezaan Shaklee


Secara jujurnya saya terlibat dalam perniagaan Shaklee ni adalah kerana saya ingin mencari pendapatan sampingan disamping saya ingin mencari jalan supaya saya dapat membantu menyelesaikan masalah kesihatan saya...

Saya telah berkahwin lebih 5 tahun dan masih belum dikurniakan cahaya mata, jadi saya memang mencari product yang betul betul dapat membantu saya menyelesaikan masalah saya..

Saya pernah cuba banyak produk dipasaran seperti minyak lintah, gambir serawak, cecair kuat dan macam macam lagi, malah saya pernah beli pam zakar tapi semua cara itu tak pernah berhasil..

Setelah membuat kajian dan bacaan, saya sebenarnya kekurangan nutrien hasil dari cara hidup yang tidak sihat, saya perlukan supliment yang dapat menyembuhkan penyakit saya dari dalam..Saya perlukan set di bawah ni..


Set ini mengandungi :
1. Omega Guard Shaklee
2. Vita E Complex Shaklee
3. Zinc Complex Shaklee

[Link] Baca disini tentang kebaikan set ini..

Saya juga baru mengambil anak angkat yang sangat comel..Kami ingin menyusu bayi kami ni supaya tiada masalah aurat kelat (doakan kami berjaya)..Saya perlukan set untuk menambah susu supaya isteri saya dapat menyusukan anak kami..

Banyak cara dah kami cuba, banyak ubat dah Isteri saya telan namun masih gagal. Dah ambil injection dari doktor pun gagal mengeluarkan susu, cuma dapat beberapa titik je..

Set Penyusuan Dari Shaklee ni juga sesuai bagi mereka yang ingin menyusukan anak angkat dan menjadikan anak itu anak susuan anda


Set ni dah banyak memberi senyuman pada ibu-ibu, ramai yang telah berjaya..


Supliment ni memang mahal sebab Shaklee menjaga kualitinya, so kalau nak beli supliment ni secara percuma saya kena buat sedikit online marketing.. Korang yang mampu beli..Saya yang tak mampu ni akan dapat bonus sekali gus dapat beli supliment Shaklee ni secara percuma..

Ada yang buat Shaklee Online ni sampai dapat pendapatan 5 angka ada juga yang dah berjaya mencecah 6 angka..

Saya berikhtiar agar dapat beli secara percuma dan secara berterusan pun dah Alhamdulillah disamping dapat membantu mereka yang bermasalah menyelesaikan masalah kesihatan Insya Allah..

Kalau korang semua ada masalah kesihatan yang tak boleh diselelaikan sekian lama boleh call/sms saya kita sama sama selesaikan masalah kita.. pada yang tak mampu boleh cuba apa yang saya buat, tak perlukan modal pun cuma masa dan internet je..

Kita Usaha Allah yang Tentukan, Berdoa setelah bertawakkal Insya Allah.. Allah Maha Kuasa

Ikhlas dari :
Iju Budak Baik Amin

Berminat ? Hubungi Saya
Saya Pengedar Sah Shaklee
Wan Zulkifli bin Wan Hanapi
Shaklee Id : 924142
sms/call : 019-9427541
COD : Ipoh, Kuala Kangsar, Seri Iskandar, Batu Gajah, Gopeng, dan Sungai Siput, Perak

No comments:

Post a Comment

Sahabat Iju..